lördag 16 april 2011

Vinnarna blev.......

Hej alla raringar...
Önskar jag kunde ge er alla varsitt ägg för det är ni mer än värda. Men nu hade jag bara tre och här kommer vinnarna. Det blev mannen, bonusdottern och hennes pojkvän som fick den äran att dra varsinn vinnare..

1. Änglarum
2. johannaspratstund.blogg.com
3. gratishav.bloggspot.com

Så alla ni andra som deltog tusen miljoner tack och massor av kramar. Vinnare hör av er så skickar jag äggen snarast för ni vill väl ha dom till Påsk.

Mail lisa.o@bredband.net





Önskar er alla en underbar lördagkväll
själv ska jag putsa ett fönster på stört
och hänga upp ny gardiner i köket...

Kram Lisa

7 kommentarer:

  1. Grattis till dom lycklga vinnarna :)
    Ha de gott
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Gokväll! det är inte sant! jag har nog blivit en riktig turgumma! tack raring :) jag meijlar kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Hejsan

    Grattis till vinnarna!!

    Ha en bra lördag & helg
    Krammix
    Sussi

    SvaraRadera
  4. Hej igen! din meijladress? kunde inte hitta den kramiz

    SvaraRadera
  5. Tack..gulliga du..för kommentaren i min blogg! Du skall veta att det värmer!
    Ha en underbar söndag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna...:0)
    Har även jag putsat fönster & möbelrat kök..
    Har lagt till mig som följare så jag inget missar på din ljuvliga blogg... Skall lägga till dig i listan med..
    Önskar dig en trevlig kväll!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  7. Grattis alla vinnare :) Kram från Maria

    SvaraRadera