måndag 11 april 2011

Men OJ så glad jag blir..............

Hej alla raringar...
Jag är helt salig har fått en AWARD av super goa Nettan med Vita Rosor, helt otroligt.

AWARD


Tack goa goa Nettan..











Sen ska jag skicka awarden vidare till fem bloggar som har under hundra
besökare om jag fattat rätt. Skulle ju vilja ge er alla raringar en men jag har valt ut dessa som ni kan titta in till.

Änglarum
Charmantamarie
milla-andante
dizzybamsetussie
dessies-egna

Sen har bloggen passerat 4000 besökare jag är bara så överlyckligt otroligt tacksam för att ni godingar finns och tassar in hos mig och ger så mycket till mig. Ni kan inte ana vad det betyder för mig. Miljoner kramar till er.
Helgen har annars inte varit den bästa med körning av Gustavsbergslinjen kontinuerligt efter att ha stiftat närmare bekantskap med det Norska
bakterieväsendet. Norsk vårkräksjuka. Men nu är även den premiären gjord.
Har sett lite genom persiennen att det varit fint väder också. Jaja det blir en ny helg. Mannen undrade idag på vägen till Norge om jag inte lagt
märke att han inte hunnit med Snabelapan, trött som jag var fattade jag inte först vad han menade. Hade hört mig kalla dammsugaren snabeldraken och missuppfattat det. Men vem kan bli sur på nån som glömt en snabelapa....

Ha de bara så bäst
Kramar Lisa

4 kommentarer:

  1. Godmorgon raring :) Grattis till dig och vad du är rar som skickar vidare till mig... bugar o tackar :) ha ha ha snabelapan, fick dagens första skratt. tack för att du förgyller tillvaron! kramizar i massor Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh vad trevligt att komma och besöka dig på morgonen och se att man är en av de utvalda.
    Tusen tack och ha en härlig måndag.

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis till din award, den är du värd! Sen får jag väl tacka för att även jag fick den stora äran att få en av dig! Hopppas allt är bra med dig och att vårsolen skiner på dig! Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga du för denna!!! Blir jätteglad, precis som du!!:) Grattis till dina besökare också!

    KRAM

    SvaraRadera