onsdag 6 april 2011

Inte jag inte....

Hallo goddisar..
Jag gillar teknik men inte till överdrift och inte så förbenat invecklade
saker. Har glad i hågen ännu en dag hittat hem från jobben min. Mannen hade smugit dit sin GPS i bilfönstret , men NEJ tack. Har minsann varit med om att vi kommit vilse otaliga gånger pga denna. Han har också företagit sig väldigt långa resor när han tagit genvägar med denna GPS, hamnat på kostigar där inte en bil åkt på evigheter. Men men, han fullkomligt älskar
allt som går på ström eller batteri. Medans jag vill ha GAMLA pålitliga saker jag. Har minsann köpt mig en gammal telefon med lur och sladd. Blir ju alldeles röd och het om örat av dessa trådlösa. Han är som en japan allt ska vara tekniskt. Men han kan sitta där och sukta när jag eldar i min vedspis, kokar mitt kaffe på den och har min oljelampa som lyser så mysigt...haaaa



Hittade den här härligt runda klockan
på en loppis i Dalarna i somras. Den
stod så vackert på en kyrkomu. Fick
bli vit förståss.
Tack alla underbara som tittar in
guld värd ni.

Kramar Lisa

7 kommentarer:

  1. Halloj.. tjusig klocka.. kul med loppisar, skulle kunna springa på heltid tror jag...Men man måste ju jobba me :) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej gumman
    Vilken tur att du hittar hem hi hi
    Snygg klocka Mmmm gilla
    Ha de gott
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  3. LER stort medans jag läser:))) Tror han är lika typisk MAN som typisk japan;) Håller med, urtrist med alla dessa teknikprylar!
    Vilken vacker klocka du hittat! Den gillar jag verkligen.
    Tack söta du för din fina kommentar om min sekretär och för grattishälsning:) Det gjorde mej glad:)))
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg klocka,längesedan jag var på loppis,man kan göra många fina fynd.

    SvaraRadera
  5. Tro om karlar har samma syndrom, allt ska gå med elektrisitet,även om det inte går! Fina fynd gör du iallafall och fiffar till det! Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Åh vilket fint klockfynd. I like it!
    Låter som om din man är som dom flesta.
    Spara, spara, inget får slängas.
    Hoppas du kommer in i det nya jobbet snart och att det blir lättare med språket.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  7. Aha, där fick jag förklaringen om män. Japaner allihop!;)hihi...
    Jättefin klocka!!
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera