söndag 24 april 2011

Ja vad ska ....

Hallooo raringar..
Idag mötte mig en Fjomp som ja hade fått en Make Over av mannen. Visserligen behövligt eftersom han släpade med sig en löv och rishög in varje gång. Men.....mannen hade kommit på den fiffiga iden att klippa Fjompen medans de tog en promenad. Med en mindre sax gående efter den stackars hunden klippte han hans bakdel, såg mera ut som den stackaren varit på besök hos en flock hungriga getter som tuggat på han. För givetvis hade även sidorna fått sig en tilltuffsning också. Näää, de blir ingen bild
på skönheten. Han ska få komma till en salong först när vi kommer hem.
Sen kallade han mig för sin lilla kompakta fru, tror att jag ska klistra fast han på kvasten och sätta den på autopilot, kliar i fingrarna faktiskt.
Undrar om det är lite hämnd för all fiffning av ungkarlslyan på G....




Fick lov att fiffa om lite på hyllan i
köket. Ville ha lie sommarkänsla.



Ha nu en fortsatt underbart skön Påsk alla
underbara tassisar som kikar in....

Kram Lisa

8 kommentarer:

  1. Hej! önskar dig en skön fortsättning, Oh vad fint du har fixat mys pys... Kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Hejsan Lisa!

    Hoppas påsken varit bra...vacker du pyntat i hyllan...
    Ha en bra vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  3. Tack för inlägget,lungt vad det gäller ljusstaken får vara snabbare med att kolla oftare.

    SvaraRadera
  4. Hihi! Jag kan tänka mig hur den lille fjompen ser ut efter omgången med saxen...! =)
    Så somrigt och fint du fått på din hylla, mysigt.
    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder, sååå mysigt :)

    Önskar dig en skön vecka i solen !!!

    SvaraRadera
  6. Jätte fina bilder :0)
    Hoppas du haft en alldeles underbar påsk samt önskar dig en trevlig fortsatt vecka!!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  7. hej :) jag blev jue vinnaren i din tävling. jag mailade dej min adress men fick inget svar av dej.. fick du adressen ? :)

    SvaraRadera
  8. Ser så fint ut här!
    Kramen Main

    SvaraRadera