onsdag 27 april 2011

Grrrrr........

Halooo raringar...
Är det bara jag som kan bli så arg så jag får huvudvärk eller är det flera ???
Åhhh, jag är så heligt XXXXXXXX arg men de kommer snart att gå över. Nää
det är inte på mannen då vore det enklare för han kan man ta i benen och dänga i elementet.. Skoja bara. Han är underbar.. för det mesta. Nä det är en sån där frustrerande maktlös ilska över personer som är totalt intelligensbefriade och tyvärr finns i ens närhet. Ska sätta mig med en kopp stärkande nybryggt kaffe och tassa runt hos er sköningar istället så kommer det att släppa. Nu är det iallafall slut på Påsken och man kan sätta igång med all härlig vår och sommarfiffning istället. Visst är det underbart...



Får bli en liten Påskbild som avslutning.
Det enda pyntet som hanns med. Vi hade
inte ens ris iår. Men ha de nu så superskön
raringar och NJUT av allt som sker....

Kram Lisa

5 kommentarer:

  1. Hoppas att du säger upp bekantskapen..med vederbörande...
    En av mina goda vänner..blev jag också..så arg på för ett tag sedan!
    Är en fd vän nu...vill inte ha negativa personer i min närhet!
    Hoppas att det löser sig på bästa sätt!!
    Ha en fortsatt härlig onsdag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Man ska inte vara med energislukande personer....visst ibland måste man kanske det och att bita ihop eller tiga och lida det ger huvudvärk.

    Som Du skriver är påsken slut och det är roligt att få fram Sommaren.Vilken härlig Årstid det är nu.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Ja, energislukande människor tar jag avstånd från med besked... hoppas allt är bra med dig efter påsken! Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har lugnat dig! men vet hur förbannad man kan bli grrrr...Annars önskar jag dig allt gott ♥ kramizar Jessica

    SvaraRadera
  5. Ja - jubelidioter finns det tyvärr gott om och det värsta är att man allt för ofta låter sig påverkas av dem! Kunde du inte dänga den där idioten i elementet...? ;) Hihi
    Underbart vackra påskägg - lite synd att påsken är så kort!
    Önskar dig en härlig onsdagskväll.

    Kram Emma

    SvaraRadera