tisdag 12 april 2011

Ingen full guffe idag...

Halloj raringar därute...
Går på halvfart idag, ingen full guffe här inte. Men imorgon är det säkert så. Har iallafall lyckats rissla upp en hissgardin idag efter jobbet. Även om jag och mannen hade en intensiv diskussion om vad en hissgardin är och hur den skall brukas. Kände att mitt saliga humör hade inte mycket stubin kvar när han äntligen gav upp. Han skulle minsann visa att man hissade gardinen upp och ned i de fyra bandet som sitter i gardinen. Jag satt i fåtöljen och väntade tre kvart innan han insåg det omöjliga. Men hävdade sen ändå att alla hissgardiner han sett minsann gick att hissa. Hmmm
önskar vi hade ett garage på hjul som kunde fraktas mellan Norge och Sverige....



Den omtalade hissgardinen som till
slut fick vila i frid för mannen.
Tack för att ni finns raringar.

Kram Lisa

11 kommentarer:

  1. Ha ha...ja är det hissgardin så är det :) Hade min man med när jag satte upp våra och Han bara konstaterade att det var väääldigt svår att få det rakt och snyggt.

    Men så fint det blev i ert fönster.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hallå bruden
    Hi hi ja ja va säger man om dessa karlar :)
    Ha de bäst
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Ja att det ska vara ett fruntimmer som står för allt praktiskt :)) Nää ut med karlarna till garaget där har de sitt mek.. kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. oj ni hade visst inget garage.. :(

    SvaraRadera
  5. Fniss!
    Fint blev det iaf:-)
    Ha en fin kväll
    kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hihi... vad engagerad han var som höll ut så länge...;)
    KRAM

    SvaraRadera
  7. ÅÅåå vad fint det blev i ditt fönster.Vilken engagerad man som höll ut så länge.Ha det gott .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Det blev jättefint med hissgardinen :-)

    SvaraRadera
  9. Vad fint det blev,har suttit och grunat på om jag skulle sätta upp en sådan model i mitt kök.

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag älskar hissgardiner (om min make låter dem faktiskt vara i fred...)! =0)
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning - 3 lotter är dina, håll tummarna!
    Nu ska jag fortsätta kika runt i din fina blogg.
    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  11. Haha, förstår att du satt och mös och förundrades i soffan :)

    Kram J

    SvaraRadera