måndag 4 april 2011

Till alla som saknas....

Helloo alla godingar..
Underbar dag här i Norge, solen bara vräker ner och fåglarna är helt saliga av lycka. Så även jag som hittade en burk vit färg att fiffa till en furupall och en korg i ungkarlslyan. Hmmm börjar bli lite Ok här. Hade satt upp en klocka på väggen jag hade med mig men den ville inte gå rätt. När mannnen kom hem skulle han ta en titt på den. Lade örat intill och genast damp klockan i golvet. Jaha sa han uppsatt som vanligt med en flugskit på väggen. Jag fattar inte alls vad han menar, gör ni....



Älskar den här som minner
mig om alla mina kära som
rest till Himlagården, när
det gör ont ibland så tänder
jag ett ljus vid den....


Tack alla underbart goa som lämnar sååå underbara kommentarer
som värmer mig så. Ni är bara bäst. Tack för lyckönskningarna också.
Imorgon är det dags.

Kramar Lisa

7 kommentarer:

  1. Hej igen
    Men jag trodde de va idag hmm okej lycka till i morgon då ,de kommer gå toppen.
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    vacker ram och dikt.

    Ha en fin dag
    kram
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Stort Lycka Till i dag!


    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så fin tavla och har glömt tacka så mycket för den fina väskan(skäms på mig) Jag älskar den :)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Så underbart fin tavla, en sådan som liksom talar till en!

    Lycka till, eller ja nu är du väl färdig med första passet men ändå :9

    Kram Jess

    SvaraRadera
  6. Har inte fäljt dig tidigare men jag blir nyfiken på vad som ska ha hänt idag, så jag fortsätter följa dig.

    SvaraRadera