fredag 29 april 2011

Mina underbara ......

Halloj raringar..
Tack för era underbara kommentarer det värmde och läkte verkligen mitt ilskna sinne. Ni är så värdefulla med era goa råd, insikter, tips och all inspiration som ni ger. LOVE YOU. Vet ni förresten vilka de största misstagen är som man gör i livet... Jo det är när man säger JA men vill egentligen säga NEJ. Och hur många såna har man inte gjort...Jojo
Idag har det putsats fönster och fiffats som bara den. Fjompen har haft andan i halsen hela dagen och sprungit efter matte. Måste ju alltid ligga ivägen och vara mitt i. Det blir ju så att säga lite STÖKIGT när mannen
varit allena hemma i Sverige förra veckan. Måste nog skriva ut ett nytt förarbevis på dammsugaren till han för det förra verkar ha gått ut..



Har letat efter lite nygamla dukar
i skåpet idag. Visst är det vackert
med gamla dukar.



Gammal trälåda som fått sig
en fiffning. Ha de nu bara
så bäst alla underbara raringar....

Kram Lisa

5 kommentarer:

  1. Javisst..tänk om man kunde lära sig att säga nej...men det är svårt!
    Ha en underbar dag, och hoppas du har lika fint väder som mej!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Åh vad vi varit duktiga :=) I dag njuter man efteråt) ny putsat o fint!! nu blir det kaffe o glass i solen.. Ha en solig helg.kramizar Jessica

    SvaraRadera
  3. Duktig du är ,jag ska ta mina i helgen när jag är ledig ...
    Ha de bäst gumman
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  4. Ja, tänk om man alltid kunde säga vad man egentligen ville... Hmmmm
    Vilken underbar låda!!! Jätte fin!!!

    Kanske inte det roligaste med röjningar MEN så redig man kan känna sig efteråt!!
    Underbar Valborg till dig!!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  5. vilken otroligt vacker låda :)

    SvaraRadera