söndag 3 april 2011

Sworska......

Heej gullisar..
Nu är man sworsk igen då och vet ni vad jag var vaken hela vägen hit. Och helgen har gått i en rasande fart. Loppis igår och idag packning av lite mera saker till Norge. Det ska ju bli ordning där nu i ungkarlslyan. Vi hade vilda diskussion om detta på förmiddagen. Mannen förstår inte alls varför man inte kan äta ur karotter och nöja sig men en av varje tallrikssort. Kan ni tänka er hur en inredningsgalen stackare jag har det...Men det blev i allafall åtta tallrikar av varje sort till slut, smög även med några kakformar ifall man får nån bakbacill. Tur att man har en stor väska som kan innehålla det mesta. Som straff släppte mannen av mig nere i backen så efter 33 mil i sittande ställning fick man klättra med en sjukt pigg hund uppför berget. Nu ska jag försöka sova trots att nerverna
spritter i kroppen över att det snart är första dagen på nya jobbet....






Köpte även denna i helgen de är
ju så härliga. Ha de så bäst nu
alla underbara tassisar....

Kram Lisa

4 kommentarer:

  1. Hej Lisa!!
    LYCKA TILL!!Spännande samtidigt som mycket nervöst,men det kommer att gå jätte bra,,,
    Din man kommer nog att uppskatta att du gör det mysigt där,du vet kvinnans hand kan göra underverk!! Önskar dig all LYCKA,,LYCKA TILL KRAMIZAR från mig!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ! Tur att männen har oss! som boar o fixar :)) lycka till på nya jobbet nu.. kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Hihi... kommer själv ihåg hur jag piffade och fixade hos min nya kärlek, numera min man sedan 20 år, så det gick nog hem;)

    Lycka till på nya jobbet! Kul att hitta hit, jag blir följare direkt:)

    Mvh Milla

    SvaraRadera
  4. Hej gumman
    Hoppas de gått bra på nya jobbet !!
    Han vänjer sig vet du hi hi
    Ha de så bra
    Kramar Nettan

    SvaraRadera