måndag 14 februari 2011

Vilken toppendag....

Vaknade till solsken och snarkningar. Ja snarkningarna väckte ju mig redan fyra imorse då jag desperat famlade runt efter mina öronproppar och djupborrade in dom i öronen. Undrar om man kan töja ut öronen för isåfall
får jag nog skaffa lock till mina snart. Vet ni hur ljuvligt det var att krypa ner i rehabbassängen idag 34 grader varmt. Sen äntligen en frukost med mannen i mitt liv som hittat hem från Norge. Sen upptäckte jag till min stora glädje att jag vunnit på nicepresenters blogg, andra pris ett doftljus..Jag vunnit, tjoho på Alla Hjärtans dag. Ovanpå det hittade jag
dom läckraste roskuddarna på RUSTA för 59:- st. Vilken härlig dag.
Hoppas att ni också hade en lika underbar alla hjärtans dag mina
vänner. Tack för att ni finns och tittar in....




En bild på de söta kuddarna
från Rusta. Ha de så gott.

Kram LIsa

3 kommentarer:

  1. Jättefina kuddar. Meeen vilken tur VINNA ..GRATTIS..
    de gjorde du bra hi hi
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Grattis! Till vinst och även söta fynd-kuddar:)
    Snarkningarna kanske jag inte grattar till...har levt med såna själv o avundas dej inte;) Fast är snarkaren en drömprins kan man stå ut med det mesta;)
    Tack för din söta hälsning idag:)
    Och jag läser ju att du haft en riktig Hjärtedag:) Hääärligt!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Ja, man kan hitta mycket fint på Rusta, synd att det inte finns häromkring! Ljuvliga kuddar iallafall! Kram till dig! Marie

    SvaraRadera