fredag 25 februari 2011

Äntligen fredag...

Hej raringar...

Äntligen fredag visst är det mysigt. Jag och Fjompen har tagit morgonpromenaden utan att rusa som galningar för det var inte så kallt idag.
Njutit av morgonkaffet men tidningen gick sämre eftersom min käre fyrbente son lade sig mitt i den. Han tycker man ska leka en stund på morgonen men lång nos ska han få vi ska städa nedervåningen idag. Men sen ska vi ta en tur till Plantagen och köpa oss en riktigt vacker blombukett för att fira att vi varit så duktiga. Ja sonen ska få godis också. Hade gärna köpt ett tuggben men han gillar inte de. Tuggade inte ens på skor som valp, han snuttade på dom som vi hade alltid dyngsura skor. Nää, nu måste vi sätta fart.Ha en underbar dag ....


Den här skylten fick jag av min älskade mamma
och den är ba att titta på emellanåt

Massor av kramar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar