tisdag 1 februari 2011

Jaha...joo då

Idag har jag fiffat med loppisfynden, knäppt en massa kort och tassat runt bland alla underbara bloggar. Ute är det sååååå blött inte kul alls att gå
ut med Fjompen. Blir som en gatmopp garnerad med stenar innan vi kommer in.
Men det är ju våren som är på väg...
Längtar till påsken då jag får påska till det med hare och ägg. Ska försöka
mig på att göra nåt äggliknade också. Har sett så många vackra ägg hos er
andra. Det är så härligt att bara sitta och titta in hos er. Man liksom
flyter bort in i inredningen och bara njuter. Nää nu kommer lite färdig fiffat från loppis..



Ja så blev dom ljusstakarna målade och klara
bara älskar dom. Fått lite sällskap av en
madonna och en blomma. Just nu iallafall.






Imorgon tänkte jag visa lite mera av sovrummet
om ni vill se. Ha de bara så bäst tills dess.

Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. Himmel vad mycket fina fynd du gör, och vilken skillnad det blir i vitt! Ljusstakarna är ju bara för underbara! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Åhh va bra dom vart ,,, sälj dom till mej hi hi
    Jag vill också på loppis!!!!
    Ha de så gott Kramiz

    SvaraRadera
  3. Vad fina du gjort ljusstakarna! Du ser ut att ha det hur mysigt som helst hemma!
    Din hare och ägget från loppisen var ju störtsköna! Förstår varför de fick följa med hem.
    Kram!

    SvaraRadera