onsdag 2 februari 2011

Sol, fågelsång och lite sovrum.....

Idag har solen strålat och fåglarna kvittrat som bara den. Har tom tagit min första cykeltur UTAN att köra omkull de ni.Har ni föresten cyklat med hund, ojojoj och ajajaj. Men det är en annan historia. Trampade til Plantagen för jag kände så för nått nytt och fräscht pga solen och fåglarna. Hur som haver det blev en vit azalea till hallen. Det stämde inte med nåt annat som de hade. Måste ju säga klick eller hur...
Lovade sovrumsbilder så här kommer ett gäng. Måste bara åter
säga tack till er underbara som lämnar så goa kommentarer ni
är guld värda.








De kommer mera imorgon så jag hoppas
vi ses då. Ha de så bäst tills dess.

Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. Hej hopp nu är jag hos dej.. va fint du har överallt gumman .Jag ska också ha mer vitt o de jobbar jag på hi hi hisåå en dag då !!!!
    Ha de bäst Kramiz

    SvaraRadera
  2. Halloj där! vad mysigt sovrum och fina detaljer överallt! Kram Annica.

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt, ljuvligt, ljuvligt, jag säger då bara det.... du får till det så fint! Kram Marie

    SvaraRadera