söndag 20 februari 2011

Loppis helg och kärt besök...

Hej alla underbara som tittar in. Helgen har varit som en stormvind. Först kom min syster yster med sin äldsta goa dotter från Stockholm på besök.
Vet ni jag har fått den stora äran som moster att sy hennes balklänning
och vi kom fram till en design i helgen. Kommer bli sååå snygg. Sen skulle
det hinnas med Fyra Loppisar också. Så ni förstår att jag haft de bra eller
hur. Gjorde en hel del fynd faktiskt. Två speglar, en stor i trä och en mindre i metall samt en del småsaker. Men har inte hunnit packa upp sakerna
än. Har ju bara velat vara social nu när jag har haft besök. Lyckades dock
lura med dom på tre loppisar men idag vägrade dom följa med. Kan inte
fatta varför.....hahhaa



Nu har alla åkt hem och jag ska ta mig ett varmt
skönt bad, tända massor av ljus och lyssna på
lita skön musik. Ha den bästa av veckor mina
underbara läsare...
Kramar från Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar