söndag 6 februari 2011

Sköna söndag...

Hemma igen efter trevlig helg i Göteborg hos svägerskan. Hon är bara för go
hon. Fick köpa en superläcker jacka (VIT såklart) av henne. Den var helt underbar så jag slänger med en bild så ni får se. Sen var vi ju också ner och hämtade hem vår vita schäslong med armstöd som jag suktat på sååå länge.
Men nu står den snart där och det är bara att inta myspositionen. Ahhhh
Som grädde på moset hittade vi även en vit bäddsoffa idag som vi skall hämta hem ikväll. Jag bara dånar av lycka snart...Ni ska få se bilder sen
bara jag fiffat till de. Jo förlåt det skulle ju bli mera sovrum men de får komma imorgon för våren tog överhand idag. Hittade en affär som sålde ut blommorna till 50% så det blev några vita blommor istället för er att njuta av. Ha de bara så bäst och hoppas ni njuter lite av bilderna....


Den underbara jackan som inhandlades
av kära svägerskan.







Det blev några blommor lite här
och där som inspiration av solen
och fåglarna. Åhh vad man längtar
efter våren eller hur ??

Kramar till er

1 kommentar:

  1. Så himla fräscht med vita blommor, azalean i vitt är jättefin tycker jag, fast jag brukar inte klara den så länge! Ha det gott, vi hörs! Kram Marie
    Jackan var ju supersnygg också!

    SvaraRadera