torsdag 24 februari 2011

Om ni bara kunde ana....

Jag är så överlycklig och tacksam så det finns bara inte. Vet ni alla underbara goa besökare hur mycket det betyder att ni vill titta in till min lilla Freluga. Helt otroligt men jag har passerat 2000 besökare och har dansat runt med med Fjompen i hasorna. Har ni förresten försökt dansa Zumba med en hund närvarande, ingen ide jag har provat.Fick bli några varv runt i huset istället. Åhhh så glad jag är över er alla. Har STÄDAT idag. Så nu är hunden fönad och fin efter att ha gått bakom dammsugaren ett antal timmar. Nää jag har ingen 10 rummare, tar bara lite tid att städa eftersom det inte är min favoritsyssla. Kommer på så mycket att fiffa med under tiden. Har förresten förärat min man ett ja vad man nu ska kalla det, inte vet jag. Har fiffat till nåt åt honom av saker han släpat hem från Loppis. Kan inte förstå han bara släpar hem en massa skrot haha...

Få se vad han gillar mitt påhitt när
han återvänder från Norrland.
Kramar och tack alla godingar i rymden.

2 kommentarer:

  1. Hallå!!
    Han blir nog superglad åt ditt fiffande ha ha ha
    de blev ju kanon.
    Ha de bäst gumman
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Städa! Bustråkigt! Tur jag är nog lite som du, kommer på allt annat man kan göra när städningen är i full gång.

    Ha en fin helg
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera