lördag 26 februari 2011

Ojojoj........

Inatt kom mannen hem från trippen till Norrland och överraskade mig grymt mycket. Det var som rena rama julaftonen. Jag svävar fortfarande på moln.
Satt som en fågelholk och beundrade mina presenter i flera timmar. Helt otroligt fina saker. En vacker skyddsängel som heter Maria och kommer från Boden, helt underbar och hela 80 cm lång handgjord. En vikvägg (stått på önskelistan länge) vit med fönster, rent ut sagt skitsnygg. Sen hade han hittat en gammal sparklåda som Fjompen genast flyttade in i, jättefin.
Så nu har han en gammal tvättkorg till säng och en sparklåda som ombyte. Tror han ja men den är allt MIN. Ovanpå allt detta fick jag ett par så
otroligt vackra hemstickade vantar av min mans kusin med familj. Tack hela
kära älskade familjen Forsberg. Kan man ha en bättre natt eller man även om det inte blev speciellt mycket sömn....Näääää


Den underbart vackra Maria som flyttat in
och blivit husets skyddsängel.



Visst är den snygg......




Häftig eller hur, men problemet är
VI HAR INGEN SPARK...men de löser sig


De vackra hemstickade vantarna
så fina så man bara vill ha dom
till prydnad...












Önskar er alla goa rara läsare en
superskön kväll... Kram från mig

3 kommentarer:

  1. Oj vilken överaskning han kom hem med hi hi
    såå snygg vägg oj oj oj
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för titten hos mej...vilka fina presenter och skyddsängeln var häftig!!!
    Ha det så gott!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Vilka fina saker din man kom hem med.Vilken fin skyddsängel.Bara så himla söt,bara älskar änglar.Önskar dej en fin och skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera