söndag 27 februari 2011

Kliar i fingrarna...

Hallojsan alla underbara...
Idag är jag rena rama energibomben känns det som. Åhh jag vill göra så mycket. Jaja jag vet. Men det bara knakar i huvudet av ideer eller kanske
man åt en balanserad och näringsriktig frukost för en gångs skull, hahha.
Är iallafall ljuvligt att känna så, våren är på G också de lovar jag, fåglarna sjöng som besatta när vi tog morgonturen jag och Fjompen.
Skickar er en vårhälsning och en bild på alla loppisfyn från igår för nu bara MÅSTE jag hitta på nåt...

Ha en supersöndag och hjärtekram på er


Nog känner ni väl våren när ni
ser de underbara tulpanerna.
Älskar förresten min nygamla
radio.



Mina loppisfynd från igår.
Så kär i dom alla. Lampan
och den cola jordgloben.
Och sen vitt bakplåtsställ
vilken lycka....

3 kommentarer:

  1. Åååå vad härligt det låter massa härlig energi .Ja det är ju bara så härligt att det blir ljusare och ljusare.Önskar dej en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hallå Lisa!
    Du gör fynd du ser jag.... där skulle man vara!
    Själv har jag inget för tillfället att måla, är och river i källaren för att om möjligt hitta något som jag missat att måla, men nej då inget!
    Ha det gott i vårsolen iallafall! Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej Lisa,, kul att du tyckte stolen blev fin, men du om nån gör väl om många saker, som blivit vackara!!! Kalaset, var trevligt!!! Hoppas att du haft en trevlig söndag! Kram linda

    SvaraRadera