måndag 21 november 2011

TRÖSTPRISERNA........

Hallojs raringar..

Allt gott hos er alla hoppas jag. Har inte hunnit runt hos er alla på några dagar så jag är sååå nyfiken vad ni hittar på därute. Men jag tänker på er och ska tassa runt  när jag landar i Sverige på onsdag och får lite ledigt. Har varit helgjobb, kiropraktorn och full guffe sen sist. Jodå hon är super damen med poleringsapparaten känner mig mycket bättre, hon säger att jag sitter som cement men idag fick vi allt till ett riktigt bra brak därbak. SÅ man ska aldrig ge upp. Still going strong. Mannen har varit och hämtat sig ett nytt lass med kartonger, håhå jaja. Men jag ska inte klaga på han Sjöqvisten för han kommer allt hem med lite till mig med. Men vi har varit så trötta så vi somnat skavfötters på vår tresits Ektorp efter jobbet och vaknat med nackspärr och krumma ben. Men nu är det en ny underbar vecka och nya äventyr som väntar.

Igår fick jag en kartong av Mannen och vet ni vad de var. En underbart ljuvlig ONEPICE i lila teddyfleece...Och NÄÄÄÄÄ ingen kommer någonsin att få se mig i den. Jag såg ut som ett mellanting mellan en Bumbibjörn och Barbamamma. Men jisses så skön den var. Kommer att bli ljuvlig att  gå i här uppe på berget i vinter..

Men nu till de som jag glömt. Det lackar ju mot avslutning på Mannens Utlottning och jag utlovade ju två tröstpriser. Och tyvärr har jag helt glömt att visa dom.. Sååååå...



Första tröstpriset är denna lilla trådkorg.......



Andra tröstpriset är dessa servetter som ni kan fiffa till nåt med...

Så passa på nu att delta i Frelugans Giwe Away/Utlottning

Nu väntar en natt till med slagsmål om täcke,sängplats och kuddar i lillsängen innan man får komma hem till The kings size 180 i Svedala.  Så ha de så gott nu alla raringar, förstår att ni har fullt upp med advent i antågande. Tack för att ni tassar in .........

Kramar Lisa

13 kommentarer:

  1. Åh du lilla groda där1 klart du får visa upp dej på ett kort med onepiecen på!hihihi...trevliga tröstpriser du visar...Ja nu är det snart advent o jag måste leta reda på staken(den rätte alltså,hade en annan i fjol) Kramis Gunilla ♥

    SvaraRadera
  2. Ja, det är klart vi vill se bild på onepiecen och helst med dig i =) Du är säkert jätte söt i den! Däremot har jag lite svårt att förstå hur folk (tack och lov mest yngre) som går omkring med dem på stan. Men de ser super sköna ut. Ha det bäst! kram kram Helena

    SvaraRadera
  3. Gokväll vännen!
    Härligt att du känner att du blir bättre!!!
    Fast..hmm....skafötters..kanske inte var så smart..hihi...
    Förstår att du längtar till en riktigt säng!!
    Önskar dej en god natt...nu skall jag krypa ner i min säng..och förhoppningsvis..sova lääänge!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Du är så härlig! Skönt att du är på bättringsvägen! Och det blev ingen tomte för min del i helgen, måste hitta någon som har det speciella ansiktet som man blir kär i.
    Ha det nu fint och sköt om dig, vännen!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vilka fina tröstpriser. Är det mannen som har hittat dom? Ser nästan ut som det var du!!
    Va bra att ryggen känns bättre. Nu ska jag adventa lite. Få massor av gäster på söndag, så tänker pynta med hyacinter och levande ljus.
    Har köpt en lila stjärna att ha i fönstret! Folk tror inte jag är riktigt klok, med mitt lila!/ Kram Lila-Christina

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att ryggen är på bättring ;o) Vissa kan dom!
    Härligt med en onepiece. Så många som skriver om dem och jag har liksom inte känt något sug. Men nu när vintern väntar bakom knuten, har även jag börjat föreställa mig att ha en onepiece. Ska nog skaffa en. Mys liksom.

    Ha en fin kväll nu!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Skönt att du mår bättre!
    Gott när man äntligen hittar proffs som vet vad som behövs.

    Onepiece.....kan föreställa mig hur jag skulle se ut!
    Familjen skulle ju få sig ett gott skratt i alla fall.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  8. Hej, jag blir glad åt tröstpriserna också:D det vore ju härligt att se dig i din onepice;D Christina

    SvaraRadera
  9. God kväll min sköna!

    Jättesöta tröstpriser - spännande att se vem som lägger vantarna på dem.. håller tummar och tår.. ;0)

    Onepiece verkar vara ett supermysigt plagg. Hoppas att du trivs i din!

    kramen jenny

    SvaraRadera
  10. ...Haha.Du är så rolig hur tror du våra korvar såg ut.i fjol när vi pröva första gången!!! haha..du det försvann så mycket med vårsn älskade mams oxå.Vi gör det för.mamma o mormors skull o för att.vi tycker så möe om varann vi två töser...puss du söta.Gunilla

    SvaraRadera
  11. Det var inga dåliga tröstpriser det... Jättefin trådkorg;)

    HOppas du har landat i Sverige idag och att du njuter av den lite större sängen;)

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Åååååå vilka fina tröstpriser du visar du goa!!!Nu har man hållt tummarna länge så nu börjar dom värka!!!Välkommen hem till Sverige vet ja!!!Stora kramen Lotta

    SvaraRadera
  13. jag fick en svart one piece av min snälla arbetskamrat och den smyger jag omkring i här hemma=) jag tror väl att jag tagit en lott på din utlottning...
    gå gärna in på min blog och var med på den jag lagt ut
    kram

    SvaraRadera