fredag 4 november 2011

Ska bara...

Hallojs raringar...

Tack för att ni tassar in till mig och lämnar ett spår. Det betyder mer än ni anar. Har krasch
landat lite så ni får förlåta men jag tar en paus över helgen. Det är lite för tufft just nu
men jag kommer åter. SKA BARA gå in i frelugan några dagar.  Önskar er alla en alldeles
underbar ALLA HELGONS HELG. Tänd ljus, umgås, njut av livet och ta vara på er och
era nära och kära. Nu ska jag stoppa i kontakten till laddaren och så hörs vi snart igen......





Kärlek och Kramar Lisa


20 kommentarer:

  1. Men Lisa då, hur är det med dig? Hoppas verkligen du får batterierna att ta laddning. Du som alltid brukar förmedla både glädje och energi inne hos dig :).
    Önskar dig en underbar helg min vän <3
    många kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa! Ja nu är det våran tur att skicka massor av energi till dig min vän ♥ livet är tufft i bland,men människan är stark.vila dig nu riktigt ordentligt! så vi snart får höra ifrån dig igen..kramizar i massor från Jessica

    SvaraRadera
  3. Halloj gumman
    Ja jag vet livet går upp och ner....
    Hoppas de snart känns bättre.
    Snart måste vi träffas och snacka av oss lite ;)
    Ha de så bäst.
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  4. Tänker på dej vännen!!
    Tyvärr är ju livet upp och ner ibland..och ibland mest ner. Men som tur är..när allt är som värst...så brukar det sakta men säkert vända!!!
    Finns här för dej som du vet!!!
    Önskar dej en lugn och fin helg!!
    Passa på att ladda batterierna så gott du nu kan!!!
    Skickar en STOR och varm kram/Annika

    SvaraRadera
  5. Hoppas det känns bättre efter en lugn helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Jaa nu tänker jag på dej vännen..Du verkar kämpa med både det ena o det andra...BARA vila nu gumman i helgen,låt gubben din ta hand om dej riktigt väl...Min mamma hette oxå Svea...Puss ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!

    Jag vet precis hur du känner dig! Tyvärr:( Men vi får tro att laddningen gör susen:) Om du fortfarande är intresserad av 2 tvålar så skicka mig din adress, vi delar på frakten, tycker jag:) Så 100 kr blir bra.

    Krya på dig nu!!!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Kämpa på, kram så länge. Ska vara med i din utlottning nu (eller mannens rättare sagt), har missat den men ska genast kolla upp vad som gäller för att vara med.

    Ha det så bra du kan, kram!

    SvaraRadera
  9. Heej vännen min, å jag hoppas du får en lugn och fin helg. Ta tid att ta hand om dig själv. Bara vara<3
    Man har sina upps och ners i livet. Men du ska veta att vi finns här dygnet runt bara för dig;)
    Kramkram<3<3nettan

    SvaraRadera
  10. Ja, det är dags att mellanlanda ..och tanka..♥..Ta väl hand om dig..kram Marie..♥

    SvaraRadera
  11. Ta hand om dig nu i helgen. Riktigt ordentligt. Bad, hårinpackning, ansiktsmask, lååånga skogspromenader, vila, bokläsning, rödvin, viiila. Du verkar behöva det gumman!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Åhh fina du, ta hand om dig nu, så ses vi. Kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Hej, ta det lugnt och vila, vi finns kvar:) Kram Christina

    SvaraRadera
  14. Ta hand om dig, kroppen är så bra på att hojta till när den vill vila. Bloggvärlden finns kvar och väntar så ta det lugnt.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  15. Oj,oj,oj!!! Skönt att du landar mjukt i frelugan i alla fall. Ta det lugnt nu och vila upp dig. Du vet att vi blogglänningar är trogna varelser. sköt om dig nu! Önskar dig och dina nära en rofylld och vacker allhelgonahelg!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  16. Hoppas att du har haft en skön helg, min vän...

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  17. Hoppas du har haft en lugn och skön helg. Och att du har landat ordentligt. Kram

    SvaraRadera
  18. Hoppas du haft det skönt i din freluga och känner dig pigg, vännen.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  19. Hej Lisa ! Skickar du mej din adress du har vinnit hos mej ! Andra gången !
    Grattis!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  20. Men va ser jag...nu igen ...grattis min vän!!Och det passar ju bra nu det kan ju pigga upp vem som helst!!!!TÄNKER PÅ DEJ MIN VÄN!!!
    Ha de BÄST!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera