tisdag 15 november 2011

Man ska vara...

Hallojs raringar..

Jisses så glad jag är. Har klarat två dagar jobb, ja inte utan ont men men..Nähäää inge gnäll nu.. Imorgon ska jag till en kiropraktor här i Norge så vi får väl se vad de blir kvar av mig,hahaaa. Fast de vete katten om de kan bli sämre. Men ni vet de där med ont krut så jag lever på de. Fick ju nya linser att pröva när jag var hem till Sverige men var tror ni dom ligger , japp hemma i badrummet. Så det är bara att sitta med näsan tryckt intill papprena ett tag till. Blir ju kvar i nästan två veckor eftersom det ska jobbas helg.
Har även igår lyckats smygparvla mig upp en bit på berget och snott lite ris till en låda ute på vår stora altan. Man ska ju lära sig vara nöjd med de lilla eller hur,,,, ja jag vet


Fönstret som mannen konkade hem från loppisen för två veckor sen. Drömmer om att få göra ett skåp  av det nån gång. Får nog drömma en snickare också,hahahahaa....


Själv fann jag dom söta askarna i plåt för 40:- är faktiskt lite fint mönster på även om det ser ut som humrar på bilden..Älskar den gamla ficklampan, sån hade farfar ..Är förresten mannen på bilden....


Skickar lite hemmagjord änglavakt till er alla sötingar som tassar in. Tack för era goa avtryck 
blir så glad och varm i hjärtat. Ta nu hand om er och ha de så bäst ........

Kramar Lisa 


18 kommentarer:

  1. Fina saker du visar
    Jag har också fönster står som jag vill ska bli skåp, ska strax lägga mig o drömma om en snickare jag också
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. hej gumman! tackdu söta för så snälla kommentarer hos mej jämt! Ja vi gillar verkligen mycket överraskningar o dylikt,fest o glam även om man knappt orkar ibland,hihi... va fiint du visar Lisa! hoppas den norske ciropraktorn tar hand om dej på rätt sätt nu!

    SvaraRadera
  3. Gott att du lyckats jobba och hoppas kiropraktorn kan göra underverk med dig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Så bra att du kunde jobba! Nu får vi tro att det gör underverk hos kiropraktion!! Så va det ju det här med tvålarna...suck skäms lite. Jag ska försöka ta mig i kragen och få skickat dom i veckan. Jag ska även maila mitt kontonummer.

    Var rädd om dig!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej, låter härligt att du är på G igen, sakta visserligen, men vi hoppas att det blir en säker väg! Kram Christina

    SvaraRadera
  6. Men hur i hela världen har du klarat av att jobba?? Du måste VILA tös!! Bara för att du fick utmärkelse för att aldrig haft en sjukdag (var det inte så?) så får man inte göra så... Nej, jag ska inte skälla på dig, jag är bara rädd om dig!
    Ramarna ska jag visa en annan dag!:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Hej Lisa! hoppas hoppas att kiropraktorn svänger med sitt trollspö o trollar bort din onda rygg simsalabim ;)) (skämt åtsido)de brukar vara välldigt duktiga! var rädd om dig kramizar Jessica

    SvaraRadera
  8. Vilket vackert fönster!
    Du vet.....den som väntar på något gott.....du får nog ett skåp med ditt fina fönster såsmåningom.

    Stort lycka till idag nu hos kiropraktorn.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  9. Godmorgon Lisa!

    Vad mycke fint du har där på hyllan, den gamla lampan bara älskar jag.

    Så klokt av dig attt gå till en kiropraktor med din onda rygg. Hoppas nu han/hon kan hjälpa dig. Men att jobba, hur klarar du det? hoppas du är försiktig.

    Ta hand om dig och ha de gott, kram Ing-Britt <3

    SvaraRadera
  10. Vilka vackra ting du omger dig med;) HOppas att din rygg snart blir bättre men kiropraktorer brukar kunna göra underverk.

    Tackar för de söta kommentarerna inne hos oss och önskar dig en solig dag

    SvaraRadera
  11. En sån gubbe får du vara rädd om, som kommer hem med fina saker. När min gubbe går på loppis tittar han bara på verktyg.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  12. Va bra du har fått en tid hos kiropraktorn. Du ska se han gör underverk. Kram

    SvaraRadera
  13. Vilken jättefin ängelljusstake!!

    Hoppas verkligen att det går bra för dig hos kiropraktorn, inte alls kul när det ska hållas på att göra ont och sånt...

    Önskar dig en fin fortsättning på onsdagen!

    kram

    SvaraRadera
  14. Hej vännen! Hoppas du blir bättre när du fått din behandling!
    Ja du detta med linser..hihi...jag använder glasögon jämt nu...så gick det med det! Ha ha....
    Ha en fortsatt mysig dag...och du...sååå söta änglar!!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  15. HEJ MIN VÄN♥♥ Tack för alla fina ord. Har inte så mycket tid =) men man hinner en del i alla fall. Hörs mera kram

    SvaraRadera
  16. Vilka fina saker du har hittat vännen!!!
    Ja jag kan se dej hahahaha jag måste ha läsglasögon på annars ser jag inget!!!
    Lycka till på behandlingen jag håller tummarna!!!
    Stora kramen Lotta

    SvaraRadera
  17. Ta det nu vackert med lilla ryggen:)

    Ha en fin kväll

    Kram Annika

    SvaraRadera
  18. Hoppas kiropraktorn kan fixa till ryggen på dig. Inte alls kul att gå omkring sån.
    Åh vad jag gillade dina änglar.
    Hoppas ni har en fin kväll där i grannlandet.
    Kram Elzie

    SvaraRadera