lördag 25 februari 2012

Giwe Away....

Hallojs Raringarna...

Har fått den äran att ha en Giwe Away sponsrad av det fina företaget  http://www.ramsign.se/ . De vill sponsra en underbart vacker husnummerskylt via  min blogg. Skyltarna är i emalj i klassiska stil. De använder  sig av originaldesign och varje skylt är tillverkad för hand och därmed helt unik. Så tack snälla Tezz för valet av min blogg och sponsringen från er.





                  Så vill ni ha chansen att äga en fin husnummerskylt så delta i Frelugans  Giwe Away....

                  1 lott skriv kommentar   ...
                  2 lotter skriv kommentar och länka från din blogg
                  3 lotter skriv kommentar, länka och bli följare av bloggen

                  Giwe Awayen avslutas den 16/3....

Lycka till raringar och ta chansen. Alla är välkomna. Kommer även själv at ha en fin utlottning snart eftersom jag faktiskt mitt i allt snurrande hit och dit faktiskt bloggat i år och de ska då firas rejält kan jag lova er...

För övrigt har det landats i Sweden, sovits i den underbara stora sängen, utförts första hjälpen på en del fd blomster, svurits över de som åter handlat på min lilla ingångstäppa utan att betala för sig. Två fina trådkrukor med zinkkrukor inuti, två vita väggänglar och en Fånga Dagen Skylt. Hoppas det blev bra och passade hos er....Skulle för allt i världen inte kunna sätta upp nåt i mitt hem som jag stulit av nån. Tröstar mig med att det kanske var nån väldigt fattig som behövde ha lite vackert......

Önskar er alla underbara raringar en fortsatt skön helg och tack för alla goa kommentarer och tassar hos mig. Njut av livet och varandra....

Kram Lisa 

27 kommentarer:

  1. Jag tar en lott:) Lär väl bli så eftersom jag saknar blogg, men följare är jag iaf ;)
    Fin vinst som jag verkligen skulle behöva!
    Ha det bra!

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Gokväll vännen!!
    Men vad säger du..tänk såå fräcka folk är!!
    Att dom bara vågar..gå in på någon annans tomt....
    Är väl tur..att man inte kommer på vederbörande!!! Morrrrr....
    Hoppas att du får en riktigt God Natt vännen...och passa på att njuta i din stora säng!! Hi hi..
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Så klart att jag vill vara med på utlottningen, 3 lotter Tack, länkar härifrån http://www.vindsromantik.blogspot.com/
    Jag tror inte att det är "fattiga" människor som själ, utan det är de som inte kan skilja på ditt och mitt, tråkigt är det...

    Önskar dej en underbar helg
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/16-mars-vinn-en-husnummerskylt.html

    SvaraRadera
  5. Nä fy vad trist att du haft någon klåfingrig hos dig =(

    Tävling gillar jag och den skylten gillar jag med så jag vill absolut vara med och tävla..
    Jag kommenterar, jag är följare och jag länkar.. Så full lottpott =)

    Ha nu en härlig söndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Hallå
    Klart man vill vara med ,jag länkar hos mig och tar 3 lotter
    Ha en riktigt skön söndag

    SvaraRadera
  7. Jag prövar lyckan på den fina skylten, och tar förstås tre lotter =)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Jag tar 1 lott och hoppas på tur!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Ja, tack! Den fina skylten skulle sitta som en smäck hemma hos oss!

    Tre lotter, tack!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  10. Hej söta Lisa♥♥ Tack för din kommentar. Här är det fullt upp. Har blivit bagare hehe. Å måste komma ihåg att delta i din tävling men just nu måste jag spritsa lite. Puss på dig

    SvaraRadera
  11. Är gärna med och tävlar, 3 lotter, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2012/02/husnummerskylt-163.html och följer dig redan via bloglovin.
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  12. Hej raring!

    Självklart vill jag vara med och hoppas på tur att vinna denna fina skylt!

    Jag tar 3 lotter tack!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  13. Hallojsan
    Klart jag prövar lyckan hos dej ;)
    Full pott 3 lotter här.
    Ha de så bäst gumman .
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  14. 1. Jag är gärna med, tre lotter tack.
    2. Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2012/02/16-mars-vinn-en-husnummerskylt.html
    3. Är följare på BL.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  15. Tid, tid och åter tid. Vart kan man hitta mera av det tro? Tack söta för kommentaren om frisyren. hehe Hoppas allt är bra med dig. Har så lite tid att sitta vid bloggen numera =( på gott och ont. Puss

    SvaraRadera
  16. Halloj vännen!
    Hoppas allt är bra med dig :).
    Har totalt missat detta inlägg från dig så det var tur jag fick se länken hos Anette ;).
    Klart jag vill vara med och försöka vinna en ramsing skylt. Älskar såna skyltar och vill såå gärna vinna, har försökt många ggr på olika ställen men inte riktigt haft turen på min sida men jag ger inte upp ;). Full pott med lotter till mig hihi...
    Men vad tråkigt med dessa människor som inte kan skilja på mitt och ditt. En skylt med texten välkommmen betyder inte varsogod eller nåt liknande såg jag på Noramarken, skulle du haft.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  17. Tänk att det finns folk utan samvete.. Tragiskt! Men desto roligare med en tävling. Självklart är jag med, 3 lotter tack! Kram

    SvaraRadera
  18. Jag är med=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hellow!!
    Nallar 2 lotter Tack!!
    Kram<3
    lotta.k3@spray.se

    SvaraRadera
  20. Klart jag vill vara med och tävla. Och det numret stämmer precis på vårt husnummer, hihi. Tar tre lotter.
    Hoppas du har en bra helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med med en lott
    på chans att vinna användbar pott
    /Kicki
    vartomsnabelahotmail.com

    SvaraRadera
  22. skulle vara jätte roligt att delta in din tävling

    2 har länkat flinkan69.bloggplatsen.se

    3 följer dig på BL som följare 21 gillar ditt tävlings inlägg

    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  23. Jag vill såå gärna vara med och försöka vinna en fiiiin skylt!
    Tar en lott och hoppas. Maria K.

    SvaraRadera
  24. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/march/nummerskylt.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  25. Hej.
    Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! :)
    Kniper 2 st lotter.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  26. HejHej! Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottnig!
    tar 1 st lott
    Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Vad tråkigt att någon missbrukat din goda tro i andra människor! Eftersom vi snart flyttar in i ett nytt hus vill jag mer än gärna vara med i tävlingen.. För 2 lotter har jag bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/march/ramsign.html

    SvaraRadera