tisdag 5 juni 2012

Hallojs Raringar...

Förlåt att jag inte har fått till utlottningen förrän idag. Eftersom jag inte gillar att gnälla så är det ingen ide jag drar alla tråkigheter som har hälsat på. Huvudsaken är att jag kommit på benen igen och har hittat gasen. Ska bara hitta rätt dragläge också, hahahaa. Hmmm fartdåre som man är går det ju liksom för fort oftast.. I år är det första åren som jag inte ens putsat fönster, bytt gardiner och fejat. Njoo lite halvdant här i Norge har de blivit eftersom jag mest befinner mig här. Och tror ni inte att ett litet elakt virus hittade mig till sist och däckade mig i tre veckor, och vem har inte helt plötslig blivit allergisk mot hostmedicin när inälvorna nästan är på väg upp..Jodå mig såklart, ni skulle sett en rödsvullen knölsvan.
Men nu sitter allt å plats inuti igen tror jag så full fart framåt, håll tätt bakåt...

Blev så rörd och glad över att se att jag varit saknad och att ni bryr er ni underbara, det är sånt som verkligen ger en kraft att komma igen. Har inte varit här på länge och inte heller varit runt hos er alla raringar. Ni har så fint och är såna inspirationskällor. Men nu till vinnarna eller hur....

Första Pris

Den hemliga vinsten går till den underbart goa Elzie med bloggen
http://essemia.blogspot.no/  som ni måste titta in till om ni inte redan gör de.

Andra Pris

Genom lottning av mannen blir ljuslyktan som går till söta Maria med bloggen http://mammanistan.blogspot.no/ en kul och underhållande blogg som måste ses

Tredje Pris

Mannen igen blir kökshanduken som går till goa duktiga fotografen Maria men bloggen http://nattmia.blogspot.no/ besök henne ett riktigt energiknippe

Fjärde Pris

Japp åter mannen blir klockan som går till rara goa Maidi med bloggen http://svartairisen.blogspot.no/ en helt galet inspirerande blogg

Femte pris

Jodå mannen , blir tavlan som går till Wenche med bloggen http://wenchejensen.blogspot.no/ en fin
blogg som ni definitivt skall titta in till

Sjätte Pris

Nää inte mannen var ju bara denna kvar gräddkannan. Går till Mandelhjärta med den fina bloggen http://mandelhjarta.blogspot.no/  en vacker blogg som ni måste kika in till

Ber er sända era adresser till     lisa.o@bredband.net  så skall jag posta vinsterna

Jaha mina raringar det var det hele. STORT tack alla ni som deltog hade jag haft råd hade jag skickat nåt till er alla underbara som tittar in till mig. Önskar er en fortsatt skön tisdag och att ni får njuta av dagen. Själv ska jag ut och leta ett ABSOLUT supersäkert fästingmedel att sätta på Fjompen för förra natten kom det en superstor en och kröp på mitt lår så det var inte en blund i ögat mer den natten och Fjompen förvisades till golvet med lessen min..Så nu ska vi på jakt...



Massor av kramar Lisa

16 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Skönt att höra från dig och att du återigen är på g. Har saknat dina humoristiska inlägg i massor.
    Stort grattis till alla dina vinnare.
    Hoppas du nu hittar något dundermedel mot fästingarna och om du gör det så snälla hör av dig om vad det är.
    Många kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Dette ble brått en NYDELIG dag :-) Tusen takk.

    SvaraRadera
  3. Vad bra att få ett livstecken från dig. Visst undrade jag (och säkert många med mig) vart du blev av. Tråkigt att höra att du inte mått så bra - hoppas du kryar på dig snart!
    Tusen tack för vinst! Vad roligt att jag var en av dem som hade tur! ;) Tänkte göra något pyssligt med gräddkannan... Plantera en liten pensè i den, eller nåt...
    På Apoteket får du bra råd och hjälp angående fästingmedel till din "Fjomp". ;)
    Ha det så bra, och tack igen för vinst och rara ord om min blogg. :)

    SvaraRadera
  4. Roligt att höra av dig och att det är full fart framåt igen
    Grattis till alla vinnarna
    Ha en riktigt skön dag

    SvaraRadera
  5. Hej Hopp! Tänkte lämna ett lite spår här. Det var ett bra tag sedan. Hoppas allt är bra med dig hjärtat♥ Hörs kram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!! Härligt att se ett litet inlägg..här av dej!!
    Klart att jag och alla andra saknar dej..!!
    Skall strax skicka...svar till dej!!
    Kram och ha det gott vännen!!!/Annika

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att höra från dig. Man blir allt lite orolig när det är så tyst på din blogg så länge. Hoppas du får vara frisk nu så du orkar med oss, hihi.
    Och tusen tack för vinsten. Så himla kul!! Får ta det som en för tidig födelsedagspresent!!
    Ha en fin fortsättning på dagen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  8. Hej fina Lisa!efterlängtad utav oss alla ;=) skönt att höra att du är på banan igen..tusen tack för din fina utlottning! varm kram Jessica

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnarna & tack för en fin tävling!
    Usch för dessa vidriga fästingar. Snart delar katten
    med sig av sina så här lär också behandlas.
    Ha det bra!
    Caroline

    SvaraRadera
  10. Så gott att höra från dig. Och GRATTIS till vinnarna :)
    Ha det gott vännen, kram från Maria

    SvaraRadera
  11. Gott att höra ifrån dej ska du veta! GRATTIS alla vinnare ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  12. Härligt att ha dig tillbaka;)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej goa Lisa!
    Hoppas verkligen att du känner dig stark nu!!
    Vill bara kika in och önska dig en trevlig kväll
    Kramar Veronica

    SvaraRadera
  14. Oooo..
    Skönt att vara på benen igen
    Är man van att gasa så är det sååå tråkigt
    när man blir dålig.
    Önskar dig en härlig dag
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  15. Men söta rara, det låter verkligen superjobbigt alltihop! Skönt att du är på benen igen!
    Och tacka mannen med en kram från mig - mycket bra draget! ;)
    Skickar adressen via mailen, och så håller jag alla tummar över att du får vara frisk nu, vännen!

    Stooora kramar!

    SvaraRadera
  16. Jag undrade allt var du hällt hus vännen. Skönt att du mår bättre igen. Grattis till alla dina lyckliga vinnare och tack för en fin utlottning.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera