torsdag 19 april 2012

Giwe Away hos lilla mig...

Hallojs raringar..

Nu kommer den äntligen min Giwe Away som skulle varit för ett tag sen men de blev lite försenat eftersom jag hamnade på rehab ett tag. Hahhahaa jag låter som en sån där kändis som varit på tillnyktring eller avvänjning...

Vill så gära fira med er alla raringar att jag vart här ett helt år och fått så många underbara vänner även om man inte setts IRL så är det helt otroligt hur många fina människor det finns. Trodde inte att jag skulle kunna blogga överhuvudaget när jag bara fick en blixtide och ja sen rullade det på. Men har väl alltid tyckt om att skriva. Och huvudet är ständigt fyllt av ideer och annat som vill ut. Men nu till vinsterna...



Lite smått och gott får de bli samt ett hemligt paket som är så hemligt att det inte ens är med på bilden
de ni...Inga krångligheter heller alla villkor är som de brukar...

¤ En lott , kommentar
¤ Två lotter bli följare
¤ Tre lotter länka till din blogg eller sida

Det hemliga paketet blir huvudvinsten och de andra små sakerna får ni gärna lämna en önskan om vad ni helst vill ha...

Pågår tom 17 maj...
All lycka till er och ha en fortsatt underbar vecka. Tack för era fina ord hos mig. Jag menar de verkligen ni är så fina. Tack också alla ni som tassar in och smyger runt. Var rädda om er och varandra..

KRAMAR LISA

56 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Självklar vill jag vara med i din utlottning!! Tackar ja till 2 lotter.
    Du är ju duktig som kommit till skott...!! Mitt är ännu så länge "bara" planering...och har så varit i flera månader...!!
    Ha en underbar dag vännen..och du har mail!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Du är så go du;)

    Tre lotter till oss tack, för detta vill man ju inte missa;)

    Ta hand om dig
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan Lisa hjärtat!
    Hoppas allt är bra med dig. Hoppas det inte är något allvarligt med dig som att du varit på rehab.
    Klart jag vill vara med i din fina utlottning och om jag hade turen med mig skulle jag välja den charmiga lilla klockan :).
    Tre lotter blir det för min del.
    Ha de gott och ta hand om dig vännen.
    Många kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Hej hjärtat ღ
    Åh vilken underbar utlottning, självklart vill jag vara med :)
    Jag vill ha tre lotter tack !!

    http://mimzzan.blogg.se/2012/april/hearts-give-away-inne-hos-frelugan.html#comment

    Var rädd om dig vännen och ha det så gott !!
    Massor av kramar till dig ღ

    SvaraRadera
  5. Skulle gärna vilja vinna det här så det är klart jag hänger på! Tar tre lotter jag också.
    Ha en fin dag vännen och sköt om dig.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Vill vara med och snor åt mig tre lotter =)

    Hoppas din dag har varit och är bra..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. 1. Är gärna med!
    2. Följer dig redan
    3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/04/hemlig-vinst-175.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  8. Hej söta Lisa!klart jag är med på 3 lotter ;=) kraaam Jessica

    SvaraRadera
  9. Åh vad kul med ett hemligt paket. Nu håller jag tummarna och tar tre lotter. Sköt om dig vännen
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Vill gärna vara med i din fina utlottning,hälsningar Annika,hosaby@live.se

    SvaraRadera
  11. Hej goa vännen♥

    Klart jag vill vara med i din fina utlottning:) Jag tar 3 lotter, tack. Pssst jag har också en utlottning;)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Halloj gumman
    Klart jag är med norpar 3 lotter så klart.
    Håller tummarna hårt nu;)
    Kramen Nettan

    Hoppas vi ses nu ledig i morron också <3

    SvaraRadera
  13. Hej!!
    Detta vill jag ju tävla om förstås! Jag har haft datahaveri och varit utan dator i 2 veckor... Nu när jag äntligen gjorde ett inlägg ser blogspot helt annorlunda ut!! Jag gillar inte förändringar...För nu vet jag inte hur man GÖR när man länkar!! Jag ska klura vidare - eller fråga i bloggen om hjälp! Men så länge får det bli 2 lotter tills jag lägger till en länk...
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Hejsan! Självklart vill jag vara med i din fina utlottning. Jag tar 2 st lott. Alla vinsterna ser jätte fina ut men om jag måste välja så gillar jag veckarklockan och gräddkannan mest. Hoppas på tur!
    Kram
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hejsan gumman!

    Klart jag vill vara med! Tre lotter vill jag ha - och så en hel del tur också, förstås!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    Jag gillar ljuslyktan mest.
    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/17-maj-utlottning.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  17. Tjoho, nu lyckades jag!:) Så då får du ändra två lotter till tre:)
    Bara jag nu kommer ihåg hur jag gjorde till nästa gång...
    Kram Anna igen

    SvaraRadera
  18. Bättre sent än aldrig ;)
    Hoppas du mår bra!
    Tar 2 lotter, är följare.
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej! Jag vill gärna vara med och tar två lotter. Följer på Bloglovi'n :-) Den lilla miniväckarklockan är jättesöt!!!

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  20. jag är med. följer dej på bloglovin som nr 22. den söta lilla klockan är underbar måste jag säga! :D mail: magicdream-@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej! vill gärna vara med och tävla. Tar en lott tack!
    // Britta
    bam@bahnhof.se

    SvaraRadera
  22. Jag är med=)
    Trevlig helg!
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej vännen!
    Det var längesedan jag var här och hälsade på, det har hänt mycket här hemma. Tråkigt att du varit dålig, hoppas att du är på bättringsvägen!

    Klart att jag vill vara med! =) Jag roffar åt mig hela tre lotter och om jag får lämna en önskning så önskar jag helst den lilla väckarklockan, skulle passa fint i min lilla samling. ;)

    Kram och trevlig helg! ♥

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  25. Tjoho, klart jag vill vara med!! Följare är jag självklart redan och alldeles strax har jag även länkat till dig från min blogg. Så 3 lotter tack. Tar helst första pris, men annars går det bra med vilket pris som helst ;) Hoppas du mår bra och har haft en härlig helg. kram kram

    SvaraRadera
  26. Har nyss hittat din fina blogg och vill gärna vara med i utlottningen och hoppas att det är OK fast jag inte är en av dina mest trogna och långvariga följare ;-).

    Jag följer dig på Bloglovin' (blev följare nr 22)

    Jag har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Det är klart jag vill vara med och tävla i din fina blogg.
    Jag tar tre lotter och hoppas på att du väljer något fint åt mig, om jag har turen med mig. Kramar.

    SvaraRadera
  28. Hej där!!!
    Självklart vill jag vara med.. Jag hade ju ingen tur här hos dig förra gången så nu hoppas jag att turen är med mig..
    2 lotter tar jag..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  29. Hej är med på 1st lott å tyckte om den lilla klockan eller kannan,tack mvh Christine christinelundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej! Självklart vill jag vara med! :-) 2 lotter tar jag. :-)

    SvaraRadera
  31. Klart jag vill vara med,fullpott till mig tack!
    Kanske du vill vara med i min utlottning.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med! Tar en lott och hoppas på tur!
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är också gärna med och tar en lott
    hälsar lena.idbrant@telia.com
    Lena

    SvaraRadera
  34. Här vill jag vara med! Tre lotter vill jag ha och länken hit är:
    http://lottaochlivet.blogspot.se/2012/04/tavling_2995.html

    SvaraRadera
  35. Hej!
    Precis hittat hit till din fina blogg,
    och blev så klart följare..
    Passar också på att anmäla mig till din fina
    utlottning, och hoppas på lite tur,
    2 lotter tack.
    Ha det så fint önskar Marie L-m
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej, första gången jag kikar in hos dig!
    Hit kommer jag absolut att kika in oftare!!
    Jag vill gärna vara med på din utlottning så 3 lotter för mig tack!
    Kramar Veronica

    SvaraRadera
  37. Hej vännen!
    Förlåt att jag varit en sån dålig bloggvän, det har bara varit rent ut sagt, skit här hemma ett tag nu, så jag har tittat in men inte orkat skriva till nästan någon!
    Nu såg jag att du ska ha en tävling, så då passar jag ju så klart på att vara med både att tävla och skriva en hälsning!

    Kniper så klart, alla chanser och håller alla tummar!
    Ta hand om dig, sötnöt!
    Kram!

    SvaraRadera
  38. Nu vaknade snålarslet Fia till ur bloggdvalan, när det vankades finfin GiveAway minsann;)) Jag kör på 3 lotter, tror jag redan är följare o länkar direkt! Vad har hänt eftersom du varit på rehab?? Jag får gå in o luska i tidigare inlägg...
    Ha en lovely 1a maj, stor kram ♥ / Fia

    SvaraRadera
  39. Hej vill gärna vara med på din utlottning.
    Tar 3 lotter
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Vill vara med i din fina utlottning!
    Tar 3 lotter tack!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  41. kul med utlottning jag vill ha en lott
    kram Ulla
    hagglundu@yahoo.se

    SvaraRadera
  42. jag kniper en lott
    kaj-sa
    kajenn44@yahoo.se

    SvaraRadera
  43. Jag tar gärna tre lotter i din fina utlottning! Spännande!
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  44. Hej goa Lisa,
    Det var länge sedan jag kikade in hos dig. Hoppas att du är på bättringsvägen.
    Jag är gärna med i din utlottning och tar 3 lotter tack!
    Önskar dig en superfin helg!
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  45. Jag är gärna med och tävlar!
    Jag följer redan på Bloglovin.
    Här bloggar jag om tävlingen: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/may/give-away-hos-frelugan.html

    Av (de kända) priserna skulle jag helst vinna det fina änglakortet!

    SvaraRadera
  46. Hej Hej! Åh så fina saker du lottar ut! Jag vill jätte gärna vara med i din utlottning! Jag tar 2 st lotter tack.
    Tack för en bra blogg.
    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Hej!
    Grattis med 1 år som bloggare! :)
    Jag blir gärna med på din härliga give away, och tar 3 lotter.
    Hemligt paket låter spännande, och alla de andra småsakerna är fina. Men om man skall nämna èn sak, får det bli gräddmuggen.. ;)
    Ha det så bra!
    *kram*

    SvaraRadera
  48. Grattis,grattis! Din blogg är inspirerande
    jag vill ha en lott
    Kram Ulla
    ubhagglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 3 lodd til meg.

    SvaraRadera
  50. Så fin giveaway !
    Jeg vil gjerne delta med 2 lodd.
    Bli gjerne med på giveaway hos meg også .
    Klem Anne

    SvaraRadera
  51. Tittar förbi och önskar dej en trevlig 17 maj! Firar du med norrmännen i dsg? Trevligt med en give away! Är det en kökshandduk som tittar fram där? Så är det en önskan om jag vinner! Tar två lotter för jag kommenterar och är följare. Hoppas att allt är bra med dej, har inte hört av dej på ett tag!Kram Lila-Christina

    SvaraRadera
  52. visst vill jag vara med , tar en lott.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Nej men Lisa! Vart har du tagit vägen? Saknar dig och dina mysiga inlägg här.
    Hoppas allt är bra med er.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  54. Hoppas att allt är som det ska och att livet inte testar dig allt för mycket. Har inte med det att göra kanske men undrar vart du tagit vägen. Varm kram till dig
    Annika

    SvaraRadera
  55. Ja jag blir också väldigt orolig över dig, kram från Maria

    SvaraRadera
  56. Här är ytterligare en som börjar bli väldigt orolig!! Hur är det, vännen? Kram!

    SvaraRadera