onsdag 19 januari 2011

Vilken dag....

En sån dag, har fått min första följare på bloggen. Och vet ni vem det var, jo en gammal kompis sen min äldste son var liten. Vi hade lika gamla barn och hade en underbar tid ihop med våra barn. Sen gick vägarna isär och så dyker hon upp på min blogg med samma underbara intressen, har en egen blogg samt en liten affär. Kan det bli mera häftigt. Välkommen Marie med din fina blogg och affär. För övrigt har det varit mycket telefon idag. Jagat myndigheter med frågor och väntat i köer. Varför måste man veta hur många det är som jobbar just nuuu med att hjälpa en, ena minuten 47 och sen plötsligt 32, vart tog de andra vägen. Fattar inte vitsen med det.
Nåja hur som helst ha de såå gott och imorgon ska jag få ut gungstolen
och några mera saker jag fifflat till .. Lovar.


Tänder lite ljus för er alla underbara som besöker min blogg...Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar