söndag 30 januari 2011

KÄR............

Hemma igen efter stadsbesök. Hade en underbar helg hos min älskade bonussyster och hennes goa familj.Tack kära ni.
Men det är ändå nåt visst med att komma hem till sitt vita bo...haha.
Ja man är väl inte som man ska. Mc-mässan var ok men det fanns inte så många HD:isar. Rände runt och upp och ner och letade men icke. Inte så många häftiga hemmabyggen heller. Förlåt jag vet att det är en inredningsblogg men mc är också en NJUTNING. Hur som helst så blev jag kär måste bara visa min NYA KÄRLEK..



Vet inte ännu om kärleken är besvarad...












Lovar att det blir loppisfynd och
inredning imorgon. Kram alla som värmer
mig med kommentarer och alla ni andra goa
som tittar in.

1 kommentar:

  1. Vilken tuff brud du, häftigt! Ha det gott och njut av det goda! Kram Marie

    SvaraRadera