söndag 23 januari 2011

Teknikens underbara värld...

Ja vad ska man säga...jo det är tur man har en stadig bastant arbetsdator
som man kan säga vad man tycker till med lite handkraft ibland. Hrmmm...
för mig är det då inte fel på. Nää... Sonen på besök och skulle "visa"
hur man gjorde vissa saker för sin mindre bemedlade mor. Slutade efter första vändan med att det FÖRSVANN saker från bloggen. Paniken var nära
och svetten rann på mig. Jag som slitit i veckor och sonen bara vred
sig av skratt i soffan. Nåja till slut fick vi till det LITE mer än
förut. Men händanefter håller nog inte mina nerver för flera hjälpförsök
av sonen som förresten låg på minuskontot ett bra tag under dagen...
Efter all denna pärs idag får det bli några bilder på det kombinerade
gäst- och sy/skaparrum...

Dörrvakten




Min provdocka

Min älskade spetshylla


Skrinet som döljer smått och gott


Ja kärleken till inredning kan verkligen övervinna
mycket här i livet.Mera bilder från rummet imorgon.
Kramar till er alla

2 kommentarer:

  1. Men så mycket fint du har och gör! Jag blir alldeles salig när jag ser vad du hittar på! Älskar också spetshylla, Ha det gott, Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tack du rara för din kommentar den värmde mitt hjärta! KRAM

    SvaraRadera