fredag 17 juni 2011

Chock....

Hallojsan alla raringar..
Tror ni det blev sovmorgon idag, jajenmensan en lång en med. Lite slöfrukost och småfiffande på de. Plötsligt kom mannen och undrade om jag inte var hungrig (som om jag inte alltid vore det), stön...Då bjuder jag frun på mat på stan idag, åhh toppen. In i duschen, fiffa till mig på med lite fin kläder. Ut genom dörren och tvärnit....... HJÄLP, jag fick en CHOCK. Det var de vitaste ben jag någonsin sett och ägt. Vilt sprattlande föste mannen mig till bilen och talade om att nu skulle han ha mat. Oavsett mina ben. Kunde inte direkt njuta av maten, funderade på benen. Sa till mannen att jag allvarligt funderade på att gå och få benen sprayade. Du är inte klok blev svaret. Kommer inte på fråga då får du köpa en burk så sprayar jag sa han. Hmmmm, kan tänka hur de skulle bli , kommer inte solen fort nu så får det bli håriga ben resten av sommaren. Eftersom jag inte vill sprida skräcken av mina vita ben vidare så kommer lite bilder av annat istället....


Satte bilden från Wallas Verden i den tomma ramen blev bra tyckte
jag. Köpte en stege på Karlssons också men de får ni de imorgon.
Ha nu en mysgo fredagkväll alla som tassar in till mig.

Kramen Lisa

7 kommentarer:

  1. Ha ha...du är ju för rolig!
    Ja du..nu vill vi ha soool o värme!!!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja,nu får det faktiskt bli lite sol och värme, går på semester till veckan nu, så då vill jag allt ha sol. Ha det gott så länge, kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hahahaha!!!:)
    Vi var på Cypern för ett par år sedan och jag hade så vita ben att folk STIRRADE!:) Kände att jag INTE ville vara med om det igen(vi ska till Rhodos i juli), så nu prov-smörjde jag benen med brun-utan-sol. TUR att jag provade kan jag säga!!! De blev helt FLÄCKIGA i orange-bruna toner!! Nu har jag några veckor på mig att öva...:) Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej lilla Lisa.
    dina vita ben skulle nog inte skrämma mig, för vitt gillar jag.
    Självfallet vill man vara brun i sommar.

    Grattis till dig för vinsten av den fina väskan. helt underbar är den.
    du får visa mig när du och jag träffas.
    Ser att du bor 2 mil från mig.
    Hallå där göm dig inte!
    HAHA.
    KRAMM
    Ledsen o jag ej varit närvarande i blogg, trots finns vi för varandra.

    SvaraRadera
  5. hejsan Lisa!

    Hihihiii..du är allt lite stollig. Med sån här sommar är vvi väl många som har vita ben.
    Vi åker till Grekland på måndag så då hoppas jag att mina ben hinner få lite fin brun färg innan det är dags att åka hem. Men mest ska jag njuta av den grekiska maten som jag hört ska vara såå god, älskar ju mat ;).

    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha - du är för härlig! Du får trösta dig med att de flesta har lika vita ben som du, i alla fall jag! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hihih... de är säkert bruna och fina snart!

    Vad fint det blev med bilden i den vackra ramen, passade perfekt!

    Helgkramar till dig!

    Anna-Lenea

    SvaraRadera