onsdag 1 juni 2011

Bloggerväder...

Hallojsan raringar..
Vädret är som blogger varit av och på. Strålande sol och varmt, ummm. Jaha efter
nån timme molning och kallt. Har vädernissen svårt att bestämma sig där uppe eller. Nu vill jag haaaa sol, tack. Slutar tidigt idag och har sovmorgon imorgon så det ska faktiskt bli lite målat idag. Det är nästan så händerna skakar av abstinens när jag tänker på de. Har ju tatt med lite smått och gott hit att fiffa till. Visst är Män det mest envetna som finns , iallafall min. Jobbat natt men
ska ändå envisas med att se tv i sängen. JOOO jag är SÅ pigg ska bara se det här och sova sen...just de ja. Vem ligger i sängen efter ca två minuter med hakan inklämd i bröstet av kuddar som pallats upp under huvudet, högt brummande med en fjärrkontroll i varje hand. Jo min söta MAN. Bara att stänga av allt , ta bort kuddarna och stoppa om han. Om han såg på TV, jodå det var så bra men han visste inte när han somnade eller stängde av tvn bara....

Nu kommer bilder på de läckra kläderna jag hittade i samma
affär Haga Hem..



Tyckte linnet hade så fina spetsar och var
så skön kvalitet.



Koftan bara älskade jag. Som gjord för min
smak. Fanns beige också men det fick bli en
svart.


Någonstans runt Vara/Skara satte min kaffeabstinens
stopp på bilen. Där inne i macken/fiket fanns en
liten miniaffär med söta saker och blommor. Fann
den här gulliga lilla minisaintpaula (tror jag)
som sen fick följa med ända till Norge.
Ha en fortsatt skön kväll nu alla raringar.

Kramar Lisa

7 kommentarer:

  1. Hihi... ska bara... jo det känner jag igen, HOS MIG SJÄLV ;)

    Så fina kläder du köpt!! Får nog kika in på Haga Hem...

    Tack för att du vill vara med i utlottningen!:)

    Kram och målarlycka!

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa!
    Ja, det där med tv-tittande i sängen känner
    man ju igen, fantastiskt hur länge dom kan
    hålla i fjärrkontrollen sovande...
    Jättesöt kofta!
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Halloj Lisa
    Ursnygga kläder du hittat :)
    Hoppas de går bra med målandet .
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  4. så gör fina plagg... Ha det bäst! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Så fina kläder du hittade, jag ääääälskar koftan, precis min smak! =)
    Jag måste tyvärr erkänna att jag har en sak gemensamt med din man... *fniss*
    Ha en härlig helg, vännen!

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Hihi...ja du min man är likadan :)
    Jättefina kläder du hittat, koftan är superläcker !!
    Ha en underbar helg, och hoppas att solen kikar fram med sina varma strålar
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  7. Fynd, det är helt i min smak!

    enkla nettan

    SvaraRadera