måndag 5 mars 2012

Största kärlekarna...

Hallojs alla underbara raringar...

Tack för goa mjuka tassar hos mig och alla intittar. Ni är för söta. Annars då...Jo då allt bara är som de ska, skulle sätta mig i en kontorsstol på jobbet för att skriva rapport (den har hjul) och stolen bara flög bakåt med viga mig på kanten. Allt slutade med att vi båda låg i en hög i ett hörn. Tur att de var söndag och inte så mycket folk i farten så jag hann kravla mig opp och banna färdigt. Kan lova att jag har lite ont både här och där men stolen höll iallafall...Sen har jag kapat hö pekfingers lilla topp idag när jag skulle diska. Nån hade lagt en kniv med eggen opp ....hrrmmm. Och inte ett enda plåster här. Så nu sitter jag här med en halv hushållsrulle och en plastpåse runt fingret. Får väl hoppas man har nåt blod kvar tills imorgon då plåster nalkas på jobbet.. Sen väntas det oväder här men då ska jag banne mig inte stå i nån backe mera...Visst är det ljuvligt att vara

Sen måste jag få visa mina stora kärlekar här i livet, de underbaraste, ljuvligaste, goaste, finaste , vackraste som finns....



Mina ljuvliga barnbarn Bröderna Bus....

Saknar dom så enormt för vad är ljuvligare än deras varma goa kramar, lena kinder och blöta pussar, ja inte mycket....



Avundsjuk jag nääää, vet ju vem som är nr 1

Nu mina raringar ska jag linka till sängen och ta JB tåget. Ha en underbar vecka och ta vara på varandra och var rädda om er. Tack för att ni finns...

Kramar Lisa

12 kommentarer:

  1. Hihi..Det är så roligit kika in hos dig, du bjuder så härligt på dig själv. Men vilken tur du inte slog dig mera på din lilla körtur med stolen.
    Hoppas nya svarten går bra och att ni trivs med varandra. Brukar ju kunna ta lite tid ibland att lära känna nya livskamrater ;).
    Förstår att du smälter av dessa godingar du visar såå himla fina grabbar.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Gumman då!! Håller me Ingbritt,alltid så sköj att läsa dina inlägg..Tack själv för tassarna från dej! Gillar du din bil? Japp nu ska faran iväg här också...Alltid på väg känns det som! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Godmorgon vännen!!
    Men du..när skall allting runt omkring dej..lugna ner sig..?
    Tur att stolen höll...men vet du vad vännen..? det finns dom som bara gör just stolar.....!!
    Men det finns bara en som DU!!! Så var rädd om dej!!!
    Underbara bilder,,,förstår att dom är ditt allt....och även Fjompen..förstås!
    Ha en underbar dag..vännen!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Man ska inte skratta åt andras olyckor, men man blir ju på gott humör när man läser dina inlägg :) Tur att det gick bra med dig...och stolen i alla fall.
    Jag förstår att du saknar dina söta barnbarn!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Du måste vara försiktig.. Tur du inte skadade dig mer och att stolen höll ;)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Halloj gumman
    Ha ha ha tänk att de händer nått med dej hela tiden hi hi va gör du!!! kan du inte sitta lite mer stilla ;)
    Jag längtar efter dej nu!!!
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  7. Hej Lisa♥ Ja du sprutar det ut här och därav hinner man inte med bloggarna alls. Har så mycket i huvudet. Tack rara för alltid så fina ord. Du är så rar. Hoppas du mår bra och att solen är med dig idag. Här skiner den för fullt. Ljus och kärlek gumman. ♥ Kommer inte ut på FB idag?? Kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas du mår gott vännen och atck för dina små goa ord hos mig. Fullt ös medvetslös är du som alltid. Ta hand om dig kram Maria ♥

    SvaraRadera
  9. Du milde tid! Att folk bara vågar släppa dig lös själv. Det låter livsfarligt, haha. För det första, VEM bryr sig om om stolen höll? Och VEM hade lagt en kniv på fel håll??? Du är för go du, haha. Och goa barnbarn har du också.
    Ha nu en fin helg UTAN olyckor!!!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  10. Halloj vännen!

    Men herregud, vad du håller på! Ska du slå ihjäl dig eller skära fingrarna av dig eller? Nu tycker jag du får ha lite tur med dig gumman;) DU SKA VARA RÄDD OM DIG JU!!!!!!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Hej på dig!

    Du har just vunnit ett syskrin i min bloggtävling :)
    Titta in på min sida och meddela din adress så jag kan skicka den till dig, mailadress till mig finns på sidan !

    Ha det gott!
    Anette

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten tur-Lisa :)) Hoppas allt är bra med dig!! kraaaaam

    SvaraRadera