söndag 18 mars 2012

And the winner isssssss........

Hallojs raringar...

Sol ute , sol inne och sol i sinne. Det har jag iallafall. Jajamen vad är härligare än att ha klarat sig från den hemska virus som härjat, fått se tussilagosar och känna vårsolen värma. Än en gång få uppleva den enorma lyckan att se allt våras. Har börjat få lite färgdille på dessa sköna pasteller som poppar upp i alla butiker...Har även hittat ett gym i Norge som inte kostade halva lönen också...Nu skall det jobbas full vecka och helg sen blir det lite ledigt....

Sen var det dragning i Giwe Awayen också...Det var mannen som är den skyldige så alla protester och klagomål inlämnas till vederbörande...Tack alla ni goa som ville vara med..



Vinnaren blev den söta Ing-Britt med bloggen hemodrommar.blogspot.se. Lite extra roligt var det förstås eftersom hon även råkar ha födelsedag i helgen också..Grattis till dig hjärtat...

Men raringar ge inte upp kommer en superfin Giwe Away snart....

Helgen har mest varit sova, sova och lite mera sova men en loppisrunda hanns det med iallafall. Och jag klarade faktiskt att pruta själv tom de ni...


Kolla bara på dessa snyggingar till tuppar som jag krigade åt mig för en tjuga
påsken är räddad .....


Sen blev det en bunt med söta sängkläder till en barnsäng en del med vacker  spets andra utan.
 Är ju även helt lost på dessa gamla nostalgiska jesustavlor, inte för jag vet varför. Så lyckan var
stor när jag hittade denna lilla söta för en 10:-. Så stod hon då där sötisen i vitt med sin lilla
tyllkjol och silverkrona. Hjärtat bara smalt, att en spargris bara kan vara såå snuffsig och go.
Nu bor hon hos mig iallafall snyggingen. Vi påminner lite om varandra .....



Visst e hon goooo.....

Men nu ska jag hoppa på JB-tåget så jag kommer Norge imorgon. Ha de så bäst alla underbara som tassar in önskar er den bästa veckan. Tack för att ni finns och värmer med tittar och tassar. Var nu rädda om er och varandra. Le mot världen och den ler tillbaka...

Kramar Lisa




18 kommentarer:

  1. Ojojoj vad glad jag blir nu TACK så hemskt mycket. Satt bokstavligen och hoppade i fotöljen när jag såg vad du skrivit, Tilda bara ruskade i huvudet och undrade om jag blivit tokig.

    Vilka härliga fynd du gjort sen, grisen var supersöt och silvertupparna hade även räddat min påsk.

    Ha nu en skön kväll och sov gott sen får du lova mig att köra försiktigt imorgon.
    Tack ännu en gång för både vinst och grattis hälsning underbara du.
    Nattiskramar Ing-Britt <3

    SvaraRadera
  2. GRATTIS ingbritt till fin vinst!
    Jaa du Lisa håler med om att grisen var MINST lika söt som du i allafall..Då blir det en full vecka för dej då darlingen..Ta't lugnt nu..kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Grattis till Ing-britt:)
    Så mycke fint du hittat hi hi så kul de är när man hittar nått man gillar.
    Ha de så bäst vännen.
    Kramar Nettan

    SvaraRadera
  4. Fin fina fynd! Jag har också börjat gymma, så nu kan vi bli trimmade och fit for fight beach 2012. Lycka till med din träning! kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren! Så söt gris, jag som gillar nöff nöff:)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Godmorgon vännen!!!
    Hoppas att du får det du önskar...en såå söt gris...:)
    Önskar dej en underbar dag..vännen!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Grattis till vinnaren!

    Vilka härliga ord du avslutar med! Det är så sant! Mer leenden så blir världen bättre!

    Kramen jenny

    SvaraRadera
  8. Grattis vinnaren till både vinst och födelsedag.
    Vilken gullig spargris. Har aldrig sett nåt liknande.
    Hoppas du får en fin jobbevecka.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till den lycklige vinnaren.
    Ha en fin dag!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  10. Hi hi, svinet var svingulligt. Kul när man fyndar nåt som man verkligen gillar. Gillar dina tuppar också, har likadana fast jag tror mina är mycket större. Gratulerar vinnaren i din tävling:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Har också börjat tränat på gym! Det går väl så där. Men värken i lederna har blivit bättre! Har också lagt om kosten så numera är jag socker och mjölfri! Du hittar alltid så mycket fynd! Nu ska jag piffa lite fjädrar! Lila så klart! Ha en bra helg! Skånekramar/Lila-Christina

    SvaraRadera
  12. Hej goaste frelugan! Hur har du det vännen saknar dej allt ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Grattis till vinnaren av den fina skylten! Kan inte fatta att jag missade den chansen... =(

    Jag har en utlottning i samarbete med nätbutiken Caesar's hem. Du kanske vill vara med?

    kram kram

    SvaraRadera
  14. Haha, jovisst e hon för go den lilla suggan..
    Grattis till vinnaren också..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  15. Hej, nu var det ett tag sen jag hälsade på hos dig (och alla andra) men ser att livet rullar på den lite olycksdrabbade krokiga vägen men ömsom uppförsbackar och nedförsbackar samt ett och annat rullande hjul. Glad påsk till dig, sköt om dig! Kram Christina

    SvaraRadera
  16. Hejsan hjärtat!

    Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en bra påsk med massa god mat och mys med nära och kära.
    Själv har jag jobbat hela helgen men imorgon är jag iaf ledig. Då blir det hem till päronen och gratta gubben som fyller.

    Har inte hört något om hus skylten, vet du hur det kommer gå till? Har hört andra som fått typ en kod att ge vid beställning.

    Ha de så bra vännen, många kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  17. Hej vännen
    Var äääär du? Hoppas allt är bra.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  18. Länge sedan vi hörde av dig...hoppas allt är som det ska. Hoppas du laddar dina batterier och har en fin vår som du får njuta av.
    Kram Annika

    SvaraRadera