söndag 10 juli 2011

Snälla, snälla , snälla.....

Hallojsan raringar.. Tusen varma kramar till alla underbara som skrev så fina goa ord till mig igår. Det värmde så gott i hjärtat och behövdes verkligen. Idag är nivån i dammen bra igen och ordningen är återställd. Herre jösses jag sov så länge imorse så jag vill inte ens tala om när jag vaknade. Åska och regn har avlöst varandra ett tag men nu ljusnar det upp.
Vi har snabba som vinden packat för en liten grilltur med Fjompen så han får mysa lite vid nån skogstjärn. Så nu gäller det att dra fort.

Kommer ni ihåg sången snälla, snälla, snälla med Caroline af Ugglas. Den sköt sig rakt in i mitt hjärta, vilken känsla. Men hur som haver nu då..
Jag har ju tagit modet till mig och anmält mig till....

www.sverigescharmigastehem.se





och ber därför snälla,snälla om ni vill och känner för det så rösta gärna på min lilla Freluga. Självklart har man inte chans att vinna men kul är det iallafall. Har röstat på andra bloggisar jag känner igen såklart.
Nu sitter både Mannen och Fjompen i farstun så...

Ha de de så bäst alla och en SKÖN söndag på er

Kramar Lisa

16 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas ni han grilla mellan skurarna!
    Självklart skall jag rösta..men hmm...hittar dej inte...undra på vilken sida du är...?
    Ha en fortsatt härlig söndag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hihi, melodin poppade upp i skallen på mig så fort jag fick se din rubrik, den sätter sig! =)
    Blir det något dopp för dig då eller är det bara Fjompen som inte är badkruka? ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vi får vara tacksamma så länge vi får behålla våra föräldrar. Min far dog för 9 år sen, men mor lever än. Och jag är glad för det varje dag! Den dagen kommer ju förr eller senare, det vet jag ju, att hon också försvinner och då blir det tomt.

    Hoppas ni fick en skön dag vid tjärnen. Här har det badats i havet idag. Vill inte med bästa vilja påstå att det var VARMT!!! Men skönt att svalka det varma huvet i alla fall.

    Ha en bra början på veckan.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du anmält dig.
    Där ska jag tipsa om dig.
    Rolig morsa som diskar telefonen och än få en ny. Kul.
    Nu har jag packat ihop grejerna och ska skicka de när jag åker till jobbet imorgon.
    KRAMIS

    SvaraRadera
  5. Hallå gumman
    Ja den låten va riktigt häftig hi hi
    Gott med grillat mums.
    Har varit in o röstat tror tror jag bäst att kolla igen hi hi
    Ha de bäst
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  6. Kul att vara med i Sveriges charmigaste hem, ska genast in och kolla;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Kul att du anmälde dig till tävlingen, skall gå in och kika när det lugnar ner sig lite.
    Min sista rehab vecka i dag, sen två veckor ledigt!
    Sköt om dig vännen!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Snälla,snälla.....ja tänk när Jag hörde den första gången då trodde Jag det var ett skämt.
    Men nu gillar Jag den och sjunger den ofta, ofta.
    Trevlig tävling....måste kollas.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Vad roligt med en tävling! Skall självklart rösta på dig! Och man får alltid drömma! Så fortsätt drömma om en vinst! Kram!

    SvaraRadera
  10. Kul att du tog mod till dig och anmälde ditt vackra hem. Klart jag röstat på dig :).
    Lycka till och ha en bra dag.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  11. Ja du vem minns inte "snälla snälla" jag köpte skivan :) jag skall bums gå in o kika o se om jag fixar att rösta...kram kram Jessica

    SvaraRadera
  12. Klart jag röstar på dig, min vän!

    Håller tummarna för att det går bra för dig!
    kramen Jenny

    SvaraRadera
  13. Vad spännade att du deltar i den tävlingen.. måste nog spana in lite närmare och lägga röster.. :)
    Må så gott rara du, kram Evelina

    SvaraRadera
  14. Hej vännen lika kul att höra från dig <3 min dator dör när som helst så det blir bara ett god natt och sov gott :)

    SvaraRadera